Tréningek

Értékesítési tréningek

Értékesítési tréningekAz emberiség több ezer éve kereskedik. Az értékesítési munka technikája folyamatosan változott az idők során, ahogy a piac, a lehetőségek és az ötletek is. A gazdaság mozgatórugói mindig is az értékesítők voltak, ők, akik tudták mit és miért adnak el. A verseny napjainkban óriási. Aki a XXI. században nem tud fejlődni az kétségtelenül lemarad . A gazdasági pörgés vagy épp a puha időszakok kihasználása mind- mind értékesítési feladat.

Értékesítési tréningjeink a kereskedelem különböző szegmenseiben kínálják a legújabb technikákat és módszereket. Programjainkban elemezzük az eladás folyamatát az első kapcsolattól a lezárásig. Mivel az értékesítésben a jó személyes kapcsolatok kiemelkedő fontosságúak, ezért a tréningjeink egyik fókuszterülete a jó kapcsolatok, a bizalom kialakításának technikája.

Megtanítjuk a résztvevőknek, hogy hogyan indítsanak el egy beszélgetést, hogyan alapozzák meg saját és cégük hitelességét, hogyan kérdezzenek rá az valódi ügyfél igényekre, és hogyan javasolják a legjobb megoldásokat. A résztvevők a tréningen végzett gyakorlatban ismerik fel, hogy jó értékesítési kompetenciákkal és kiváló értékesítési technikákkal rövid idő alatt látványos eredményeket lehet elérni. Az értékesítési tréningjeinkben nagy sikerrel használt európai szimulációs gyakorlatokat, esettanulmányokat, teszteket és oktatófilmeket használunk. Az értékesítési készségek fejlesztésén túl attitűd formáló és üzleti gondolkodást fejlesztő támogatást nyújtunk a résztvevőknek.

Kiskereskedelmi eladás tréning


Unatkozva beszélgetnek az eladók a pultot támasztva? Száj húzogatva válaszolnak, ha a sokadik próba után mégsem vesz semmit? Probléma esetén azt válaszolják „másnak ez még nem volt gond”? A kiskereskedelmi forgalomban dolgozó
Tovább

Nagy értékű értékesítési tréning


Nagy értékű értékesítés során minden részletnek jelentősége van. Fontos a termék, a szolgáltatás, de még fontosabb az értékesítő személye, hitelessége és az az értékesítési metodika amit követ. És a jó hír az, hogy ezek a dolgok tanulhatóak!
Tovább
Kiskereskedelmi eladás tréning

Kiskereskedelmi eladás tréning

Unatkozva beszélgetnek az eladók a pultot támasztva? Száj húzogatva válaszolnak, ha a sokadik próba után mégsem vesz semmit? Probléma esetén azt válaszolják „másnak ez még nem volt gond”?
A kiskereskedelmi forgalomban dolgozó munkatársak felé sokáig csak annyi elvárás volt, hogy legyen kedves és segítőkész. A piaci túlkínálat azonban mára megkívánja, hogy a boltokban felkészült, profi eladók generálják az értékesítést. Piackutatási adatok szerint túlnyomó részt érzelmi és impulzív vásárlók az emberek. Ez pedig azt jelenti, hogy az eladások jelentős része az üzletben dől el. A kiskereskedelmi eladás tréning során azon készségeket fejlesszük, melyek a közvetlen eladás sikerének kulcsai. Megtanítjuk a rossz beidegződések helyett azokat a technikákat alkalmazni, melyek értékes kapcsolatokat, és elégedett vásárlási döntéseket eredményeznek.

Témák:
  • Az eladó, mint az üzlet arca
  • Miért nem jó ha megkérdezzük „Segíthetek?” és mit mondjunk helyette?
  • Vevőtípusok
  • Hogyan csináljunk a „nézelődőből” „vásárolót”?
  • Termék és szolgáltatás ismeret
  • Kapcsolt értékesítések
  • Ajánlás a boltban
  • Miért nem mondja meg a vevő mi a baja?
  • Vevői reklamáció kezelés

Programunk készségfejlesztő program és nem szakmai képzés, ezért nem jelent OKJ-s végzettséget!

Nagy értékű értékesítési tréning

Nagy értékű értékesítési tréning

Nagy értékű értékesítés során minden részletnek jelentősége van. Fontos a termék, a szolgáltatás, de még fontosabb az értékesítő személye, hitelessége és az az értékesítési metodika amit követ. És a jó hír az, hogy ezek a dolgok tanulhatóak!
A kérdés az, mennyire vagyunk képesek kiemelkedni azokból az elcsépelt frázisokból amiket minden értékesítő puffogtat. Mennyire vagyunk képesek a magunk kínálata helyett valóban a Partnerek igényeire figyelni, amikor el akarunk adni. Ehhez új szemlélet szükséges mely a korábban sikeres értékesítőktől is megújulást és szemlélet váltást igényel. A siker azonban nem marad el! Gyakorlati képzésünk modern, jól bevált technikákat gyakoroltat be a résztvevőkkel, miközben feltárja a bennük lévő erőforrásokat, tartalékokat.

Témák:
  • Ki a jó értékesítő? Emberismeret, értékesítési kompetenciák
  • Az értékesítés folyamata
  • Kik az ügyfeleim?
  • Kapcsolat felvétel és bizalom építés technikái.
  • Mit akarok eladni és mit akar a Vevő? (avagy biztos értem, hogy mit mond a Vevő?)
  • Az értékesítés egyes fázisainak kommunikációs szabályai, technikái, modelljei.
  • Tárgyalástechnika, technikák és stratégiák
  • Ártárgyalás
  • Kifogáskezelés
  • Win-win az értékesítésben avagy honnan tudom hogy jó üzletet kötöttem?

Rólunk mondták

"A coaching számomra új élményt adott, minden egyes találkozásunk után felszabadultabbnak éreztem magam. Megismertem Önmagamat, ahogyan előtte nem is gondoltam volna magamról. Egy bizonyos személyiségbeli változást is eredményezett a coachingok alatti önvizsgálat. Nagyon tetszett a coaching alatt a kirakós, mely kívülről mutatott rá az aktuális helyzetre. Köszönöm a sok segítséget, mellyel egy igen nehéz időszakon segítettél át."
Botosné M. Zsuzsanna, Team Manager Accounting & Finance, OBI Hungary Retail Kft.
"Andreát rendkívül intelligens embernek ismertem meg. Szakmai tudása és felkészültsége megkérdőjelezhetetlen. Egy-egy foglalkozásunk után úgy éreztem, hogy a világot meg tudnám váltani. Rengeteg energiát és inspirációt kaptam Tőle, nem csak a szakmai munkámhoz, de a mindennapi életemhez is."
Szűcs Péter, ágazatvezető - Lidl Magyarország Bt.
"A tréningeken rengeteg olyan aha élménnyel gazdagodtam, amely ahhoz segített hozzá, hogy valós élethelyzeteket is megfelelőbben tudjak kezelni. A szupervíziót tekintve pedig annak minden percét élveztem, nagyon sokat nyújtott számomra nem csak egy általam hozott eset közös áttekintse, de az is, amikor egyik kollégám esetét tekintettük át együtt."
Számviteli menedzser, RSM Hungary Zrt.
"A JA Communicate Kft-től korrekt és részletes ajánlatot szoktunk kapni. A határidőket mindig betartják, ha valami esetleg akadályozza őket, akkor ezt jelzik előre. A pozitív gondolkodás , asszertív kommunikációs képzésük esetében a képzés résztvevőivel kérdőívet töltetnek ki a program előtt, ezzel lehetővé téve, hogy tényleg a résztvevők előképzettségét figyelembe véve alakuljon ki a végleges program. A képzéseket követően mi hatékonysági kérdőívet töltetünk ki a résztvevőkkel, és szinte minden esetben a legmagasabb értéket kapja a program és a tréner is. Az idei tréningek átlaga 4-es skálán 3,9, az oktató átlaga 10-es skálán 9,86."
Continental Automotive Hungary Kft.
"Veletek váltunk igazi csapattá! 2009 óta dolgozunk a JA Communicate Kft. vezető trénerével Bártfai-Jablonszky Andreával. A képzéseken keresztül felismertük a cégen belüli kommunikációs hibákat, feloldottuk az egyes munkacsoportok közti ellentéteket. Sikeresen alkalmazzuk a kifogáskezelést és az eladástechnikákat. Minden képzés nagy élmény volt mindenki számára, játékos, tartalmas, élvezetes, elgondolkodtató, és építő. A több éves munka eredménye, hogy ma igazi csapatként dolgozunk. A jövőben is számítunk a rátok!"
Varga György, kereskedelmi igazgató Bella-Hungária Kft.
"Hitelesen csak úgy tudok igazi vezetőként működni, ha nemcsak saját magamat, vezetői képességeimet hanem a csapatomat is fejlesztem. A life long learning jelentősége a mi KKV szintünkön is nagyon fontos. Bártfai-Jablonszky Andrea, aki a ma már 15 éve sikeresen működő csapatom kulcs trénere, coach-a, majd szupervisora, végigkísérte a vállalkozásunkat az alapok letételétől egészen a mai napig. Az aktuális szakmai helyzetre, piaci pozícióra "ténylegesen ügyfélre szabottan" szervezett nekünk ügyfélkapcsolati, csapatépítő tréninget, majd vezetői kompetencia fejlesztésre irányuló egyéni coaching órákat. Segítve, hogy az At Home a prémium kategóriás ingatlan szegmens egyik piacvezető cégévé váljon. Úgy tekintünk Andira és a JA Communication Kft. csapatára, mintha közös cégben dolgoznánk csak ők máshol ülnek. Együttműködésünk sok szempontból baráti is, a közös programok, a közös fejlesztési tervek sikere összeköt minket. Nem divat a 21 században egy szolgáltatóval hosszú ideig együttműködni, de a JA Communications Kft folyamatosan fejleszti portfólióját és tréningjei mindig up to date-ek. Büszkén vallom, hogy én egy régi elégedett ügyfele vagyok a JA Communication Kft-nek."
Gálya Anikó, ügyvezető igazgató, At-Home Kft.
"Nagyon hasznosnak tartom az Andi által tartott tréningeket, ugyanis fontos témákat tudtunk együtt a kollégákkal áttanulmányozni, és gyakorlati feladatokon keresztül kipróbálni. A coachinggal kapcsolatban is csak pozitív tapasztalataimat tudom elmondani. Hiszek benne, hogy az ember egész életében tanul, és mindig új helyzetekbe kerül, melyek kapcsán fejlődnie szükséges. Jó ha van valaki, akivel havonta 1x vagy 2x áttudjuk beszélni kétségeinket vagy elképzeléseinket, mely által fejlődhet személyiségünk, illetve válaszokat és/vagy megerősítést kaphatunk a kérdéses szituációkban, melyekben korábban nem volt elegendő tapasztalatunk. Nagyon köszönöm, hogy részt vehettem a tréningeken és a coachingon."
Leskó Annamária, Irodavezető, HSA Cégcsoport
"A közelmúltban volt szerencsém részt venni egy komplex tréningprogramon, ahol nagyszerűen felkészült trénerek segítettek egy, a munkám, a kollégákkal és partnerekkel való kommunikáció során ténylegesen is hasznosítható tudás átadásában. A változatos módon, módszerekkel és technikákkal ötvözött, jól felépített programot mindvégig a szakmaiság és a jó hangulat jellemezte. Különösen a személyes, azonnali tréneri visszajelzéseket és a felmerült kérdések türelmes befogadását és az azokra adott részletes válaszokat köszönöm, amikkel úgy gondolom, hogy a célzott készségek a csoportban ténylegesen fejlődni tudtak."
dr. Szilágyi Nóra, helyettes vezető jogtanácsos, jogi irodavezető, BKV Zrt.
"A trénig bár egy általános vezetői tréning volt, mégis annyi megerősítést és támogatást kaptam a munkámhoz, ami olyan mértékű szemléletváltozáshoz, fejlődéshez vezetett, amit az elején nem gondoltam volna, hogy meg fogok kapni. A szupervízió ezt megerősítve alkalomról alkalomra világított rá arra, hogy milyen irányban szükséges a vezetői szerepemből elmozdulnom, és melyek azok a pontok, melyek a helyükön vannak."
Számviteli menedzser, RSM Hungary Zrt.

JA COMMUNICATE KFT.

Email: info@jacommunicate.hu     Tel.: 06 20 369 8969     Felnőttképzési engedély szám: E-001842/2018